.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت سیلاب در گلستان/ وضعیت سیلاب در آق‌قلا بحرانی است/ کمبود ادوات برای امدادرسانی به مردم
فرماندار آق‌قلا گفت: وضعیت سیلاب در این شهرستان بحرانی است و در تلاش هستیم که در ابتدا جان مردم را نجات دهیم.

وضعیت سیلاب در آق‌قلا بحرانی است/ کمبود ادوات برای امدادرسانی به مردم

 

به گزارش شمال نیوز، امانگلدی ضمیر امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت سیلاب در شهرستان آق قلا اظهار کرد: مشکل حاکم در حوزه سیلاب در آق‌قلا موضوع سرریز شدن آب سد گلستان و سد وشمگیر است.

وی ادامه داد: وضعیت در آق‌قلا وضعیت خوبی نیست و بحرانی است؛ امروز استاندار گلستان، نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در آق‌قلا حاضر شدند و هنوز پیگیری‌ها در حال انجام است.

فرماندار آق‌قلا خاطرنشان کرد: تمامی نیروها و امکانات برای امدادرسانی به مردم و کنترل سیلاب بسیج شده و بکار گرفته شده، اما شدت سیلاب به اندازه‌ای است که شهرستان را دچار مشکل کرد.

ضمیر بیان کرد: تلاش ما بر این است در درجه اول جان مردم را حفظ کرده و نجات دهیم و سعی بر این است که مدیریت به صورتی انجام شود که کمترین خسارت ممکن به اموال مردم وارد شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: ما از صبح با ستاد بحران در منطقه هستیم و همه در تلاش هستند اما حجم آبی که از سمت گنبدکاووس به سمت آق‌قلا می‌آید، بسیار زیاد است.

نبی هزارجریبی تصریح کرد: کمبود ادوات و امکانات کار را با مشکل کرده، اما با این وجود همه در تلاشند بهترین امدادرسانی را به مردم داشته باشیم.

وی گفت: در مرحله اول، اولویت حفظ جان مردم است و در مرحله بعد، برآورد خسارت و جبران آن است که مجمع نمایندگان با جدیت آن را پیگیری خواهد کرد./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.604 seconds.